12 Temmuz 2017 Çarşamba

Çok günah işleyeni Allah affeder mi ?

Öncelikle Esselamu Aleykum ve Rahmatullahi ve berakatuh ...

Evet kardeşim bunu okuyan sen, Çok mu günah işledin geçmişinde büyük günahlar'amı bulaştın pişman mı oldun...

Eğer şuan bu yazıyı okuyorsan ''Allah'' Azze ve celle sana bunu okuman için vesile etmiş olabilir beni..

Şimdi günahların ne kadar çok olursa olsun Sen samimi bir şekilde Tevbe ve İstiğfar ve rabbine samimi bir şekilde dönersen rabbim günahlarını affeder. Rabbim bizleri affetmek için bahane arıyor. bunu unutma asla ben çok GÜNAH İşledim Rahman olan Allah beni Affetmez Diye, Düşünme.

Rabbim Ne diyor


BAKARA SÛRESİ
(128) "Rabbimiz! Bizi sana teslim olmuş kimseler kıl. Soyumuzdan da sana teslim olmuş bir ümmet kıl. Bize ibadet yerlerini ve ilkelerini göster. tövbemizi kabul et. Çünkü sen, tövbeleri çok kabul edensin, çok merhametli olansın."


ÂL-İ İMRÂN SÛRESİ
(89) Ancak bundan sonra tövbe edip kendilerini düzeltenler müstesnadır. Şüphesiz Allah çok bağışlayandır, çok merhamet edendir.

NİSÂ SÛRESİ
(17) Allah katında (makbul) tövbe, ancak bilmeyerek günah işleyip sonra çok geçmeden tövbe edenlerin tövbesidir. İşte Allah bunların tövbelerini kabul buyurur. Allah hakkıyla bilendir, hüküm ve hikmet sahibidir.

Ve bunun gibi bir çok ayet mevcuttur. Rabbim bizleri affetmek için bahane arıyor. Unutma Rabbim'in senin benım kimsenin imanına ihtiyacı yoktur bizim ona ihtiyacımız vardır.. Biz olsakta olmasakta Zafer Mutlak islamın olacaktır..

Eğer şuan bunları okuyorsan bu bir vesiledir inşaAllah. Bu gün senin günün ve bugün hemen Allah'a secde et tevbe et samimi bir şekilde teslim olki mutlak huzur'u bulasın.İnşaAllah Kurtulanlardan olursun Ahirette Cennet'le müjdelenirsin kardeşim .. Ben dua edeceğim her kim Olursan ol sen benim belkide hiç görmeyeceğim bir müslüman kardeşimsin. Rabbim yolunu açık etsin. Sana hayatında herşeyin en hayırlısını nasip etsin. Seni affetsin Salih ameller işlemeyi nasip etsin. 


Disqus Yorumları Yükle

0 yorum